La DO Empordà supera els 10.000 seguidors a les xarxes socials

28/10/2014
El Consell Regulador de la DO Empordà comença a recollir els fruits de la seva estratègia 2.0. La denominació empordanesa acaba de superar els 10.000 seguidors a les xarxes socials entre els seus perfils a Facebook i Twitter. A dia d'avui, a la pàgina de Facebook acumula prop de 6.100 fans, mentre que al seu perfil a la xarxa de microblogging supera els 4.000 seguidors. Amb aquestes dades, la DO Empordà se situa com a segona denominació catalana amb major nombre de seguidors en aquestes dues xarxes socials, només superada per Penedès. 
 
La DO Empordà també té operatius perfils a les xarxes Instagram, Youtube i Vimeo, i ha desenvolupat i posat en marxa una App per a dispositius mòbils amb la informació bàsica geolocalitzada dels cellers i de les seves activitats, així com del catàleg de vins empordanesos. Totes aquestes accions formen part de l'estratègia 2.0 de la DO Empordà que té per objectiu millorar el seu posicionament, visibilitat i notorietat a internet i, en especial, a les xarxes socials. 
 
 

Notícies relacionades

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n’acceptes l’ús. Més informació
ACCEPTAR