La DO Empordà, entre les denominacions més mediàtiques a Catalunya

20/01/2014
Una gran notícia per a una petita denominació d'origen. Els resultats de l'informe 2013 de la consultora Castro Galiana posen de manifest que la DO Empordà té molt bona premsa a Catalunya. Segons l'estudi, la DO Empordà és la cinquena denominació d'origen de tot l'Estat Espanyol amb més presència mediàtica a la premsa escrita de Catalunya. 

La DO Empordà només es veu superada per les denominacions Cava, Rioja, Penedès i Ribera del Duero - les més importants en nombre de cellers-, però es situa per damunt de la majoria de denominacions catalanes: Priorat (6); Costers del Segre (7); Terra Alta (8); Montsant (9); Catalunya (12); o Alella (13).  Així mateix, la denominació empordanesa supera altres marques amb gran penetració en el mercat català com Rias Baixas (10) o Jerez (11). 

En el mateix informe es detallen també els cellers catalans amb més presència mediàtica durant el 2013. Entre els deu primers n'hi ha dos que formen part de la DO Empordà: el Celler *lavinyeta i el Celler Castell de Peralada, que ocupen la novena i desena posició, respectivament. 

Consulteu aquí les dades de l'informe

Notícies relacionades

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n’acceptes l’ús. Més informació
ACCEPTAR