Èxit de participació i de visitants en la primera edició del Festival del Vi, Vívid

05/05/2014
El  Festival  del  Vi,  Vívid,  acaba  amb  èxit  de  participació  en  la  seva primera de edició, ja que ha registrat un total de 3.040 assistents en les cinquanta-cinc   activitats   i   promocions que   es   van   proposar  als visitants, durant el mes d’abril, a l’Alt Empordà i al Baix Empordà, amb l’objectiu de promocionar i difondre l’enoturisme a la Costa Brava. Els empresaris i entitats organitzadores de les activitats, i els membres del  club  de  la  Ruta  del  Vi  de  la  DO  Empordà  valoren  com  a  molt satisfactòria  la  iniciativa  impulsada  pel  Patronat  de  Turisme  Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, amb el suport i la participació del  Consell  Regulador  de  la  DO  Empordà,  cellers  de  la  DO  Empordà, ajuntaments i empreses turístiques del territori.

Les   activitats   que   més   bona   acollida   van   tenir   entre   els   visitants, majoritàriament procedents de les demarcacions de Girona i Barcelona, per bé que també hi va haver públic francès en les activitats coincidents amb les dates de Setmana Santa, van ser els tastos de vins en espais emblemàtics com  ara  el  cap  de  Creus  i  Sant  Pere  de  Rodes,  amb  una  vuitantena  de visitants.  També  van  tenir  molt  bona  acollida es visites i  les  jornades  de portes  obertes a diferents  cellers;  els  itineraris  en  la  natura  combinats  amb degustacions de vi; la conferència de Josep Roca al Teatre Museu Dalí, amb 150 assistents; els àpats populars maridats com el tast de suquet de peix de Roses, amb 150 participants o la trobada de cuina a Cadaqués, amb més de 350  persones,  i  el seminari  «Marca  enoturisme»,  al  qual  es  van  inscriure més de cinquanta professionals del món del vi i del turisme.

De cara a la segona edició del Festival del Vi, Vívid, programada per a l’abril de  2015,  es  preveu  ampliar  el  nombre  d’activitats  i  propostes; incorporar nous  productes,  millorar  serveis  i  reforçar  la  campanya  de  comunicació  i difusió del Festival a fi d’atraure nous visitants i fidelitzar públics.

Notícies relacionades

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n’acceptes l’ús. Més informació
ACCEPTAR