'El caràcter d'un vent, l'esperit d'una gent' nou eslògan de la DO Empordà

04/11/2021

El Consell Regulador de la DO Empordà i els cellers de la denominació han posat en marxa una nova estratègia per millorar la notorietat i competitivitat dels seus vins. El nou posicionament de marca és fruit d’una llarga reflexió dels elaboradors de l’Empordà que s’ha anat concretant a través de jornades i taules de treball que s’han celebrat els darrers anys amb la participació dels cellerers i d’experts del sector.

El nou pla aposta decididament per elaborar vins elaborats principalment amb les varietats autòctones i tradicionals de l’Empordà, concretament la garnatxa i la carinyena, amb raïms de les moltes vinyes velles que hi ha a la zona. Aquesta estratègia vol posar en valor la qualitat i singularitat de molts dels vins que s’elaboren actualment a l’Empordà, així com l'exclusiva riquesa varietal de la denominació, que és l’única zona vinícola que compta amb garnatxes i carinyenes en les tres coloracions: blanca, roja i negra.  

El Consell Regulador de la DO Empordà ha creat una nova imatge corporativa per tal d’explicar els nous eixos d’actuació i acaba d’iniciar una campanya de comunicació que inclourà anuncis en premsa i mitjans digitals, presentacions a professionals i periodistes especialitzats i activitats adreçades a consumidors, especialment a l’àrea de Barcelona i a les comarques gironines.

La nova imatge corporativa posa l’èmfasi en la tramuntana com a tret diferencial de la DO Empordà i està basada en el carisma atramuntanat de la gent del vi empordanesa. ‘El caràcter d’un vent, l’esperit d’una gent’ és l'eslògan de la campanya que vol comunicar la singularitat d’uns vins i d’uns viticultors ‘tocats’ per la tramuntana. La nova proposta gràfica vol posar en valor la influència que el vent del nord exerceix sobre la personalitat dels cellerers de la denominació; de com la força i la rauxa de la tramuntana forgen el caràcter dels viticultors empordanesos, gent d’esperit lliure, passional, creativa i amb una gran determinació. 

El Consell Regulador de la DO Empordà i els seus cellers confien en aquest nou pla de posicionament per diferenciar els seus vins en un mercat globalitzat i cada cop més competitiu.

Notícies relacionades

Cercador

Historial

Click Me For A Modal