Consell Regulador DO Empordà

Verema a l'antiga al celler Espelt

14/09/2024

Hora: 10.00 h

Lloc: Celler Espelt (Vilajuïga)

Preu: Majors de 14 anys: 30€ / Menors de 14 anys:

El celler Espelt us proposa l'activitat 'Verema a l'antiga'. Una experiència per conèixer les feines del camp, les seves tradicions i la viticultura dels nostres avis i àvies. Tradició i sabers ancestrals. Un dia per gaudir en família. 

Sortireu plegats de l’esplanada del celler, a Vilajuïga, i fareu una excursió fins les vinyes de Mas Espelt. La caminada dura uns quinze minuts a pas tranquil i és apte per a totes les edats. Un cop a la vinya, veremareu el raïm i el posareu en les semals. Recollireu les semals i les portareu fins a l’era, on premsareu el raïm en les mateixes semals amb l’ajuda dels peus!

Durant la premsa del raïm hi haurà música en viu a càrrec de La Diatònica i en acabar un petit pica-pica amb carn de Llavora per fer coixí mentre tasteu el most!

Recomanacions:

Porteu calçat còmode i roba fresca, també una mica d’aigua per anar-nos hidratant durant la passejada i la verema.

 

Amb l'acompanyament de La Diatònica -Associació d'acordionistes dels Països Catalans-.

Calendari

Historial

Click Me For A Modal